sobota, 10 maja 2014

Mały przerywnik

 
Małe wtrącenie z mojej strony. Jak widać, posiadam oryginalny szablon. Kto mi go zrobił? Kochana Victim z Zaczarowanych Szablonów. :) Polecam wszystkim tę stronę! A do tych, co jeszcze czekają na odpowiedzi Tomka, po prostu zapomnieliśmy. :) Dobrze, że Ella zwróciła na to uwagę. Jednak proszę się nie bać, odpowiedzi pojawią się w tym tygodniu. :* Dziękuję Ellciu, że zwróciłaś mi na to uwagę. Zawsze mogę na Ciebie liczyć. Dziękuję. :*
 
Evenstar (Kaśka) 

 



8 komentarzy:

  1. Przepiękny szablon! Zazdroszę wam, że przyjęli wasze zamówienie. Mnie zawsze ignorowali :( Ale jeszcze raz gratuluję szablonu. I teraz czas na te smutniejsze informację tematem moich blogów. Ale jako, że nie chcę zasmiecać waszego bloga moimi to po prostu mogę was jedynie przekierować do mnie:
    http://klaus-mikaelson-opowiadanie.blogspot.com/
    http://katherine-pierce-story.blogspot.com/
    Wiadomosć jest naprawdę zła więc wchodzicie na własną odpowiedzialnosć.
    Jeszcze raz gratuluje szablonu i przesyłam całuski Ellcia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko w związku z ankietą pt. ,Jaki konkurs byłby najlepszy'. Planujecie w najbliższym czasie jakies konkursy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak planujemy. :) Konkurs odbędzie się tuż po rozpoczęciu wakacji. :) Na razie nic nie zdradzam, ale myślę, że nagrody się spodobają. :)
    Evenstar

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam serdecznie na nowy rodział na moim blogu (jednak nie zawiesiłam).
    http://klaus-mikaelson-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na pierwszy rozdział "Efemerydy" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie 3000 tysięcy wyswietleń! I niechaj wena i pozytywne komentarze zawsze wam towarzyszą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, nowy szablon jest genialny! Super :).
    Fajnie, że odpowiedzi sie pojawią, zastanawiałam się, co się stało, że ich jeszcze nie ma.
    Buziaczki ;*.
    A.

    OdpowiedzUsuń

U nas zasady są proste:
CZYTASZ = KOMENTUJESZ
NIE HEJTUJ!
NIE SPAMUJ!
KOM = KOM
OBS = OBS
Miłego czytania! Buziaki. ;*