sobota, 19 kwietnia 2014

Nominacje do Liebster Award
 
 
A więc... Chciałabym bardzo podziękować kochanej Alice McGoodnes z bloga http://chantersen.blogspot.com/, która mnie nominowała. To dla mnie bardzo dużo znaczy i mam nadzieję, że zdołam się jej za to odwdzięczyć. :)
 
Cytacik wyjaśniający:

 
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 
Jako że mój blog jest pisany (jak dobrze wiecie) przeze mnie, ale również przez kilka innych, bliskich mi, wspaniałych osób, postanowiłam, że najsprawiedliwiej będzie, jeżeli WSZYSCY piszący na tym blogu swoje rozdziały, odpowiedzą na 11 pytań od Alice McGoodnes. :) W następnej notce nie pojawi się więc kolejny rozdział, lecz odpowiedzi na pytania od wszystkich członków bloga: ode mnie, Kingi, Tomka, Elli Nightmare i Annie Lynch.
To tyle słowem wstępu. Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację, Alice! :*
 
Ja nominuję:
 
A oto pytania do nominowanych:
1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
2. Twój ulubiony deser?
3. Co było przyczyną założenia przez Ciebie bloga?
4. Kto wie o Tobie najwięcej na świecie?
5. Wolisz lato, czy zimę?
6. Ulubiony przedmiot w szkole?
7. Co wprawia Cię w dobry nastrój?
8. Jaki jest Twój ulubiony dzień tygodnia?
9. Jesteś typem towarzyskim, czy typem samotnika?
10. Kim chcesz zostać w przyszłości?
11. Co cenisz bardziej w ludziach: wygląd czy charakter?
 
Życzę wszystkim czytelnikom Wesołych Świąt,
niech ten czas będzie dla Was powodem radości, śmiechu i spokojnej atmosfery.
Niech wszystkie Wasze marzenia się spełnią jak najszybciej!
Rozwijajcie swoje talenty, ale przede wszystkim...
codziennie do każdego się uśmiechajcie.
 
 
Kaśka (z grupy Evenstar)

4 komentarze:

  1. Ojej, dzięki ;)
    Love, A.

    hogwart-naszym-domem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem szczerze ciekawa Waszych odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ci serecznie za nominację i zapraszam do zobaczenia odpowiedzi i przeczytania kolejnego rozdziału:
    http://katherine-pierce-story.blogspot.com/2014/04/rozdzia-2-cierpienia-duszy.html

    Szczeże dobrze by byłogdybys skomentowała ,bo mi się wydaje że cos mi źle ten rozdział wyszedł. A i jeszcze jedno, gratuluję 2000 wejsć!
    Całuski Ellcia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję serdecznie za nominację, ale myślę że jeszcze na nią nie zasłużyłam :D
    mimo to bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń

U nas zasady są proste:
CZYTASZ = KOMENTUJESZ
NIE HEJTUJ!
NIE SPAMUJ!
KOM = KOM
OBS = OBS
Miłego czytania! Buziaki. ;*